Kezdetek világbajnoki részvétellel
Uhereczky Ferenc 1914-ben a Kitartás KK színeiben kezdett el kerékpározni. Ekkor elsősorban országúti versenyeken indult. 1915-ben mint kezdő, megnyerte első országúti versenyét és 1918-ban a 100km-es országúti számban már magyar bajnoki címet szerzett. 1920-tól a Világosság KK színeiben sportolt és leginkább a pályakerékpáros számokban versenyzett. 1919 és 1924 között összesen tíz bajnoki címet ért el a pályán (ötször repülőversenyben, háromszor 10km-en és kétszer tandemben). 1923-ban ő volt az első magyar induló a pálya-világbajnokságokon, amikor Zürich-ben a repülőversenyben rajthoz állt.
Olimpiai szereplése
Legnagyobb hazai riválisával Grimm Jánossal együtt ők voltak az első magyar pályakerékpárosok, akik olimpián szerepeltek. Az 1924-es párizsi játékokon Uhereczky a repülőversenyen már az előfutamok során kiesett. Tandemben Grimmel közösen, viszont az esélyesek közé tartoztak, de balszerencséjükre a nagyon erős holland párossal kerültek egy előfutamba és nem jutottak a döntőbe. Mivel csak öt páros nevezett és hárman szerepeltek a döntőben (természetesen a franciák, a hazai pálya előnyével ellenfél nélkül kerültek a döntőbe), az előfutamban második helyezett brit és a magyar páros sok helyen negyedik helyezettként van feltüntetve.
Pályafutása után
Pályafutása befejezése után Uhereczky a magyar kerékpársport adminisztrációjában dolgozott. Alapítója volt a BSE Kerékpár Szakosztályának, valamint a budapesti Millenáris Kerékpárpálya igazgatója volt. Uhereczky sportpályafutása mellett kerékpár-, motor- és autóértékesítéssel foglalkozott. ezentúl kerékpár-, és motorkerékpár javító műhelyt vezetett. Autókereskedőként saját, kétszemélyes autót is tervezett.1929.-ben a Budapesti Áruminta Vásáron mutatta be kétszemélyes,hazai készítésű ,áramvonalas kisautóját.Járművét kéthengeres JAP motorkerékpár motor hajtotta,melyhez hátramenettel ellátott kétfokozatú váltót kapcsoltak. A kiállításon megnyilvánult nagy érdeklődés hatására úgy döntött továbbfejleszti járművét,erre azonban már nem került sor. A második világháború után, 1947-ben autócsempészésért két hónap börtönre ítélték. 1956-ban elhagyta az országot és Nagy Britanniába távozott.
Rekordok-bajnoki címek
Rekordjai:
5000 méter tandem időfutam:
7:02.8 Uhereczky Ferenc* Grimm János ВТС EKE Budapest 1923
1000 méter állórajttal
1.14.2 Uhereczky Ferenc 1923
Bajnoki címei:
Repülőverseny:
1918. Uhereczky Ferenc, Világosság KK
1919. Uhereczky Ferenc, Világosság KK.
1920, Uhereczky Ferenc, Világosság KK.
1921. Burghart István, Világosság KK.
1922. Uhereczky Ferenc, Világosság KK.
1923. Uhereczky Ferenc, Világosság KK.
1924. Uhereczky Ferenc, Világosság KK.
Kétüléses (tandem)verseny
1919. Uhereczky Ferenc, Burghart István, Világosság KK.
1921.Uhereczky Ferenc, Burghart István, Világosság. KK.