Régi csepeli motoros
Králik Kálmán 1907-ben született. Sportpályafutását motorversenyzőként kezdte Csepelen. A háborús évek miatt viszonylag későn, s rövid ideig versenyzett rendszeresen, a legjobbak közé tartozott. 1948-ban részt vett a hétnapos csehszlovák–lengyel versenymaratonin, 250 köbcentis Jawájával bukott, a lábát törte. Akkoriban már egy 350 kcm-es Triumph-fal is versenyzett. Emellett értékes szervezőmunkát is végzett, a csepeli szakosztály újbóli feltámasztásában. 1951-től az Országos Testnevelési és Sportbizottság kezdeményezésére edzők kezdtek dolgozni a motorszakosztályokban, Csepelen Králik Károly látta el ezt a feladatot. Akkor egyébként már egy éve a szakosztály, akkori nevén a Csepeli Vasas TK intézője is volt. 1952-ben még megtisztelőbb feladatot kapott: az Országos Társadalmi Motorsport Szövetségben az Edzők Tanácsának élére választották. Utána 1958-ban már a Sportbírói Bizottság vezetője is lett. 1960-ban a túrabizottság vezetését is rábízták. 1961-ben mesteredzői címmel tüntették ki.